4 Temmuz 2013 Perşembe

Yusuf Güney Sevgi Arsızı Şarkı Sözü

Sana Dokunmadan Ayrıldım Senden
Nasıl Katlanır Buna Yüre
Yine Varmış Bir Giden
Sana Doyamadan Çıktı Bu Can Bedenden
Nasıl Anlatırım Cana
Yine Varmış Aşkla Ölen
Sevgi Arsızı Ettin Beni
Yollarında Kollarında Soldum
Seni Sevmek Mi Günah Bana
Hazırım Kötü Cevaplara
Beni Sevmek Mi Yasak Sana
Severim Seni İnadına
Saydım Ama Saydım Geceler Boyunca
O Güzel Adını Yattığım Yastıklara
Sevdim Ama Sevdim Herşey Boşuna
Kaç Kez Kırıldım
Sevemedim Doyasıya
Sana Dokunmadan Ayrıldım Senden
Nasıl Katlanır Buna Yüre
Yine Varmış Bir Giden
Sana Doyamadan Çıktı Bu Can Bedenden
Nasıl Anlatırım Cana
Yine Varmış Aşkla Ölen
Sevgi Arsızı Ettin Beni
Yollarında Kollarında Soldum
Seni Sevmek Mi Günah Bana
Hazırım Kötü Cevaplara
Beni Sevmek Mi Yasak Sana
Severim Seni İnadına
Saydım Ama Saydım Geceler Boyunca
O Güzel Adını Yattığım Yastıklara
Sevdim Ama Sevdim Herşey Boşuna
Kaç Kez Kırıldım
Sevemedim Doyasıya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder